Thursday, July 17, 2014

Agape, Filos i Eros


Kolku e vazna ljubovta?
Si rastev vo Skopje ama vo glavno vrzana doma i mislam ke me svatat mnogumina kako e toa. E tesko e da se vodi ljubov koga si vo kafez a uste potesko istata i da se prepoznae. Koga se preseliv od doma a pravo kaj mazot, mi trebaa dosta godini da mi stane poznat osetot na kuken pritvor. Za detalite vo druga prilika poradi toa sto imam edna druga cel so prikaskava. Od sekoj maz se uci covek po nesto, a jas imav bas eden period so dosta mazi, mazi, mazi, eden cel kup. Site imaa nekoj mani, mal, golem, dosaden, svaleriste, mrza, alcen, bezobrazen i da ne ve otecam naletav na eden od mediteransko selo. Ama tolku me sakase da na kraj i jas go zasakav, se bese super, mi obeka kuka, mi pozajmi pari, odese na lov po divi svinji i peglase bez falti. Arno ama na agendata stavi dete a jas veke si gi imam, i toa golemi. Tolku mi zborese za taa tema da prosto me hipnotizira, pocnav da odam navecer ko mesecar i da pravam planovi za begstvo. Ama cekaj, zamisli stvarno da me saka si rekov, a jas vaka mu pravam? Tolku vreme pominav so nego i na kraj vaka begam, nesto ne mi stima i uste si mislam deka me saka. Cekaj, sednav i skoro dve godini si go pravev esapot kako i sto, ama vo meguvreme ne ziveev so nego a ni so drug, go napustiv. Dojdov do ovoj zakljucok, site mazi sto gi imav ustvari me odbraa mene, a ne jas niv a toa sto site imaa nekoja falinka ne se oni krivi, nego jas, sto ne si biram toa sto sakam neko prifakam odma toa sto mi se nudi. Oni ne bea losi decki utstvari, nego samo pogresni za mene. Ama toa se svativ e oti sum izgorena za ljubov a kako uste od zatvorot doma nemam nauceno sto e ljubov. Eve vaka sega na ovie godini jas baram i veruvam deka ognenata zelba ke me dovede do vistinskata Ljubov. Spored biblijata postojat tri vrsti, Agape, Filos i Eros. Agape e sveta neogranicena ljubov. Filos prijatelska a Eros seksualna. Jas dosega imav samo Filos i Eros a sega dojde vreme i za Agape. Mojata i negovata dusa se sigorno veke sretnati, samo treba uste nasite tela da se vidat.

No comments:

Post a Comment