Wednesday, July 16, 2014

Berlin, halucinacija i crveni ruzi

Maskerada vo Berlin
Drugarkava ja nemam videno so vekovi, da ne zamaram kako i sto jas prosto mectaev da se vidam so neze. Slucajno se najdovne na Facebook, kade na drugo mesto? Jas vo Svedska a taa vo Berlin, bevme najdobri drugarki kako deca ama palavstinite sto gi pravevme zaedno ne razdvoia. Sega koga sami odlucuvame sto smee da se pravi i ne, se dogovorivme da i otideme na gosti. I taka taa me ceka na aerodrom, odime vo nezinoto stance u sred centar i za 1 saat nie uspeavme da raskazeme se sto ni se slucilo poslednite 20 godini. Site tri zborevme vo isto vreme za se, ama bas za se. Ona koga doslo vo Berlin sakale da ja izlazat i da raboti kako prostitutka a ona namesto toa pocna da prodava crveni ruzi. So svojot Skopski slif ona se aklimatizirase epten, prodavase ruzi vo site kafani, restorani, dvorani a i mesta so dami, dami koj naplatuvaat za svojte uslugi. Ona mi zbori a jas goltam informacija i svrsuvam na suvo, ja smetam sizik. Tolku bila vredna, rabotela 3 dena bez da spie i vika, "Covek pocnav da haluciniram od nespienje". Mi kaza kako nekoja dama od kina so prstite na nozete mu go izvadila novcanikot na eden germanec sto i biral crvena ruza od drugarkami. Dobivte slika i sega da prejdam na stvar. Drugarkami fatila bogat decko, vodel restoran vo sred Berlin i on da ja zastiti i ponudil rabota kaj nego, da gi ostavi ruzite. Od radoznalost ja prasal kolku zarabotuvala a taa naj iskreno si rekla. Mi raskazuva, "I koga mu rekov kolku se skameni covek i mi rece deka bolje on da go prodade restoranot i zaedno so mene da investira vo ruzite". Nezinata prikaska e kniga od nekolklu toma no za da skratam ke zavrsam so nezinoto interesuvanje za interpretacija na sonovi. Interesuvanjeto ja odnese vo hotel so pet zvezdicki, ona go vodi, red mir i disciplina i sekogas ubavi crveni ruzi. Dali mislite deka postoi nekakva spojka pomegu crvenite ruzi, ognena zelba i neziniot uspeh?

No comments:

Post a Comment