Saturday, May 14, 2011

Zigosan od "suva motka"

Ovaa slucka e vistinita isto kako i site drugi vo blogot. Presrekna, ponosna i celata vo let si ja odnese svojata kerkicka za prv pat na baletsko. Seriozna dusa, vo vid na suva i dolga motka, se izjasni glasno i jasno deka kerkickata ne ja biva za balerina. So ogromen noz vo gradite ja grabna malata i se povlece brisejki ja idninata na edna prima balerina. Ili mozda i ne, za zal nema da doznaeme. Zivotot prodolzuva i nadprirodno talentiranoto momce so sati, denovi i godini komponira besprekorna muzika koja naprosto stanuva edno so srceto na slusatelot. Vakva umetnicka dusa, ne se raga sekoj den no kako i sekoj ziv stvor i taa ima nekoja svoja mana. Ne, ne, a be nikako ne e zainteresiran za sekojdnevnite obvrski kako sto se cistenje soba,  raskrevanje ili pismenata sto go ceka slednata nedela. Na tatkoto mu prekipe, pa na tinejdjerot mu isturi eden cel vagon poln so vina, krivica, nezadovolstvo, ocekuvanja, ponizuvanje i sto se ne. Momceto kako morski sunger, vpi se, i kako slamka, samo sto ne se srusi od bezkraen ocaj. Devojceto, e majkata koja se ova go vide, i vo vreganjata na tatkoto ja prepozna suvata motka i nezinata presuda od pred mnogu, mnogu godini. Vide jasno, kako tatkoto i samata ona vsusnost ja ubivaat licnosta na nivniot tinejdjer. Akutno donese odluka deka ke go cuva, gaji, bodri i ohrabruva svojot sin. Ne sakase da ja zeme ulogata na svojata majka, bespomosno da se povlece i da bide pasiven soucesnik na najstrasniot kriminal. Taa svati deka zivotot na deteto, zavisi od negovoto pravo da bide slobodno od zigosuvanje i presudi na drugi. Kolku mu e potrebna ovaa sloboda na deteto za razvivanje na ognena zelba vo sopstveniot zivot? A sto so onie koj veke se soocile so dolgi i suvi motki i nemale nikakva podrska? Sto ke se slucese ako Walt Disney poveruvase vo presudite na svojot rabotodavec koj go otpusti od rabota velejki deka nema sposobnost za kreativnost i vizija? So raskazanava slucka svesno ja zigosav suvata motka :-)

1 comment:

  1. Thanks! I live in Sweden! Can you read my blog? I could`t see yours??!

    ReplyDelete