Sunday, December 9, 2012

Prikaska sto dava "Novi misli"

“New thoughts”, copyright 120205 by Da Vincic sisters, egg yolk tempera on canvas
76cmx99cm

"Mnogu godini pominaa, se nekoj tugi iskustva a jas nemav vreme za svoite sopstveni, ne bese taka ko sto site vikaa, koj postanav jas? Cidni pravila sledev kako nekoj sluga, napred nazad a sega mi dojde i moeto vreme, sobrav snaga i kuraz. Zed za licni iskustva, misli, napravija da se iskacam na krov, preubava pticija perspektiva, gledanje i skoro buljenje, nemozam da se zadovolam. Si tolkuvam sigurnost, eticki vrednosti, zadovoluvajki luge, ama nekakov eror se pravi, toa bil mojot zatvor? Sega gledam, se sto imam i veruvam vo toa, aha, od visinava se gleda pojasno. Postoi poveke od ona sto jas mislev, svesta i znaenjeto pomagaat, se nauciv nesto novo. Se razbira sega gledam podobro, nemozam da se vratam nazad a i nesakam. Ima druga idnina, mojte kvaliteti i mojata zelba, toa e toa sto jas ke slusam. Sakam da si bidam jas, Paun od Rajot, so zadovolstvo da davam no i da zimam. Novi misli me plasea, no ne poveke, jas sega znam sto sakam. Da delam so sekogo, ubavi svetovi, iljada zborovi i patot do krovot". Da Vincic Sisters


No comments:

Post a Comment