Thursday, October 29, 2015

Zlatan Ibrahimovic i negovata riba

Marvelous Zlatan Ibrahimovic
Pred nekolku godini nacrtavme so sestrami edna ogromna slika "Igrata na Zivotot". Zlatan Ibrahimovic ni bese model na Pan vo samata slika. Vo rakata drzi zavitkan dokument so maleckok futbal na krajot. Interesno bese toa sto istata godina Zlatan potpisa nov kontrakt da igra za Italija. Kako da go znaevme toa vo samata slika prestavuvajki go so kontraktot. Posle taa slika mi se ima sluceno da stojam na pola metar od Zlatan, da se sretnam so tatkomu pa duri mi se pojavil i vo mojte sonovi. Odluciv da mu go nacrtam portretot kako Marvel figura i da gi ovekovecam nekoj od negovite simboli kako stvarni tajni na negoviot uspeh. Ima istetovirano takanarecena "koi fish". Taa e simbol na coveckata transformacija vo tocen pravec. Po legendata taa riba pliva stalno kon izvorot kade sto se pretvara vo Zmej i nikoj nemoze da ja zapre. Zlatan ja ima pronajdeno rekata i izvorot vo svojot zivot. Sto razmisluvate, dali e mozno so ognena zelba i vie toa da go najdete?

No comments:

Post a Comment