Monday, September 26, 2011

Lezbejka, romantika i nova prijatelka

Najdi nekoj za otpusuvanje kanali. 
Se sretnavme na edna zurka kaj mene, taa zenska, jas zenska. Zainteresirani edna za druga, ama ne si pomisluvajte odma nesto, iako ona e lezbejka i malce biseksualka. Se sretnavme pak, na vince, posle rabota, glasot mi bese zaripnat, vrnese isturase ama nekakva cudna romantika so mojata nova prijatelka. Trebase da i gi vratam kondurite sto gi zaboravi na zurkata. Boze, kako lesno se otvoriv na edna nepoznata osoba, gi trgnav barierite i site cudni otpori, si kazav se sto mi e na um a ona si slusa, si se smee, kako toa nisto da ne e, a jas uste poveke sila si zimam pa si zboram. Mi se vrti se vo glava i sakam da se otkazam ama ova cudno stvorenje, pola covek oti e bolna, mi dade energija, pa koga ona udri otvaranje, si rekov glasno i jasno, deka ova moevo e banalno. Taman koga si trgnav so tocak nakaj doma, prestana dozdot, kakva cudna vecer. Koga posleden pat sretnav covek sto pomaga pri otvaranje ventili, cistenje stari kanali i otpusuvanje na kanalizacija? Dve nedeli posle prilikava, sedam kaj neze doma na vecera i slusam za nezinata ognena zelba, da napise kniga za svojot zivot. Mi napravi pileski stek a vo nego gorgonzola, i se toa plivase vo tava so sos od kikiriki. Od stranata servirase seckani banani. Dosta za jadenjeto, tipkata e tolku bolna sto veke na mladi godini e vo penzija a tolku snaga i zelba za zivot nemam videno. Zivotot ja samaral, onaka bez da ja stedi i bez da ve opteretuvam do kraj, se i e naopaku. Taa go bara moeto drustvo a jas se inspiriram od nezinata energija i volja za inicijativa. Dali imate nekoj koj ke vi pomogne pri procistuvanjeto na vasite kanali? Dali e mozno tugata ognena zelba da ve potikne i vas?

No comments:

Post a Comment