Wednesday, September 14, 2011

Stand up comedy, pecurki i tampon sto vibrira

Komicari, lek protiv bubasvabi vo glava?
Polna mi e glavata so krastavici, piperki, bubasvabi, misli ti rekov mi rece, me przi vo centar na stomakot a sakam da se oslobodam. Uste me drzi soznanieto deka se ke projde i deka na kraj ke stojam pravo so novo iskustvo. Tegovi me vlecat nadole a jas kako "djontra kontra" se digam i verglam kako vo filmot, "Secas li se Doli Bel"- "Sekoj den vo sekoj pogled, se poveke i poveke napreduvam". Nesto taka si tiskam vo glava, ama moja verzija, i naednas se osekam podobro, ko bajagi, ama toa e toa. Prijatelite me cekaat vo restorance, nesto da se ksne, pred da odime na stand up comedy, a jas totalno bez kreativitet naracuvam voda i tost so krem od morski plodovi. Muabetot ni bese okolu berenje pecurki, sega e sezonata, prav delikates ama bog da cuva od krlezi. Da se vratam na temata, znaci ako imate gluposti vo glava verglajte si mantra i slusajte komicari. Ha,ha,ha,ha malce pomogna i eve sega veke pisuvam so brslen vo glava ama bubasvabite veke gi nema. Prvata komicarka zborese za tampon sto vibrira, vtoriot peese za kralevite i nivnite nastranosti, tretiot za kafeto, cetvrtiot za ljubomorata i petiot za luge koj nabljuduvaat ptici. Ovoj kompot mi pomogna vecerva i koga se smiri situacijata svativ deka ognenata zelba e spasot a privremenive misli na griza i strav se samo resetki koj me zarobuvaat i sprecuvaat da si go zemam toa sto mi pripaga. Dali postojat bubasvabi vo mozok od koj nekogas nisto drugo ne se gleda? Na koj nacini moze tie da se odstranat?

No comments:

Post a Comment