Wednesday, July 6, 2011

Ljubov so site mazjaci i bira sto raga

Abe da fatam rabota, se zatvoriv vo rabotilnicata cela nedela, bez leb i voda, pa koga gi spremiv blagoslovenite ikoni, patot pod nogi i staromoden selski panagur pred mene. Najubavi vili i kuki, me podsetia na Dinastija i Kerington, ama pak kriza mi se gleda, site nesto prodavaat, jas sama i ne od toa selo, si napraviv tezga ama i moj ambient. Ne bese bas organizirano, ruska salata od se po nesto, nekoj med, slatki, domasni jufki, mladi zemjodelci, suvlaki, prekrasni keramiki i kalugerki so licni proizvodi. A sega na glavnoto, megu site ovie zaebancii i trakatancii, zdogledav eden covek, slab,slab pa i uste slab stoi i prodava eden kup med. Me doceka so viski i koka kola, mi odrza cas za pceli a mene istorijata za maticata od glava seuste ne mi izlaga. Samo ednas izleguva na bel den, vodi ljubov letajki, so site mazjaci vo kosnicata, i posle samo raga cel zivot, bez da vodi ljubov. Nemam mesto za celiot cas, samo nekoj troski vi davam, site pceli mirisaat kako maticata a ona znae sto treba da rodi, pa toa sto treba taa i raga. Ako pcelicka zaluta vo tuga kosnica, ke ja primat samo ako e polna so med. Abe eve nemozam da prestanam da vi preraskazam, ognenata zelba na medarot e zarazna do kraj. Zaboraviv zosto dojdov na panagurot, a ne mi bese ic ni vazno, se dur on mi raskazuvase. Site mu vikale deka kar od medot nema, ne za inaet ama od kef si otide vo banka, zema kredit i go napravi ona sto treba, za pcelickite i kup med. Zimno vreme pere sadovi i do 4 meseci vo Germanija, dodeka pcelickite spijat vo rodnoto selo na Balkanot. Mnogu vidov, mnogu svativ a i ne, ama nesto od toa ke bide i za mene znam, za mojata ognena zelba, ama od iskustvoto i za vas. Zimaj sto ke vidis a baraj so ti fali. Ognenata zelba na medarot za negovite pcelicki mi ja zagolicaa mojata zelba, a taa poleka no sigorno odi nakaj ognena. Na kraj se mi poednostavi, deka gi cuva pcelite za da ja oploduvaat zemjata oti bez niv, za dve godini, zasekogas gladni godini. Po sto moze da se primeti deka nekoj drug ima ognena zelba?

No comments:

Post a Comment