Friday, July 1, 2011

Gz, dobra vo krevet i druga planeta

Prikaskava e vistinita, isto kako i site drugi. Edna moja prijatelka mi ja raskaza pa eve ja fo forma na poklon. Mi ja donesoa na posluzavnik,  edna ucenicka, tipkata e tuka nesto da ja naucam, a jas dur se osvestiv, taa mi izvlece pola zivotna istorija. Kaj i tekna da me prasa, koga sum na rabota, za da se vidi so maz mi? Malce tesko mi paga, pa aj ne sega za toa. Demek mi go bara mojot  telefonski broj, a jas demek i go davam, i se od togas vodi golema ljubov so mene, se javuva sekoj den. Naj obicni prasanja znae da gi svrti za 360° i stanuvaat epten interesni. Ponekogas i mi se cudi, od kaj jas na ova rabotno mesto, kako i toa da mi doslo na posluzavnik. Normata i e: "Dali vo rabotata si ispred kompjuter ili ne"? Ako si, toa se dobri vesti, nesto znaci vredis. Kako da e od druga planeta, nekoj drug bi rekol bog da cuva, a taa me castese kafe, drug tip dojde i se pridruzi vo nase drustvo. Istiot moment me zaboravi mene, no na 2cm od faca, mi namignuva, demek tipot e super. Jas si tumacam deka se ova e pogresno i toa ne treba taka da bide, a ona pak se naopaku i se izvrteno gleda. Neze se i e, kako sto treba, znaci totalno normalno. Mi zakazuva sostanoci vo pogresno vreme, as ja cekam, ona uste doma, ke fakala avtobus. Edna konkretna slucka e koga tipceto si pravi upis vo skolo, taa mi dokazuva deka batkite osekale deka sum dobra vo krevet. Zatoa i me simpatisat, a jas se kinam od smeenje i pak se mi se vrti kako Alisa vo zemjata na cudata. Razmisluvam vo sto se sostoi nezinata ognena zelba, vaka mozam da pocnam deka ne e ic glupa.  Ubavo detence, taka ja gledam, zaglavena vo teloto na eden vozrasen covek i sega mi tekna ama uste ne mozam da si odgovoram. Sebe se gledam kako zlobna i proracunata a neze kako naivna i iskrena. Nezinite komentari cesto me blokiraat, i ako ne go znae dovolno noviot jazik, se mi razjasni, bas onaka do kraj. Se smee po pet minuti i bez prestanok a mene sega jasno mi se vide odgovorot na prasanjeto gore. Mi tekna na momentot koga me fati za gz pred site: " Sekosot e nezina ognena zelba".  Nema nisto loso vo toa, ili? Za neze e se bejsik i lesno, isto kao i seksot. Na koe nivo treba da bide edna ognena zelba? Dali e dovolno da bide bejsik i koj odlucuva za toa?

No comments:

Post a Comment