Thursday, July 14, 2011

Italjanec, gasi pali, pusta plamen


Mi pisuva od Rim deka mu treba soba, da mu ja cuvam oti ke studira za svedska diploma a moze i ne, ama mora da nauci svedski za mesec dena. Mu vikam da dade kapar za sobata da ja cuvam, a on saka prvo da ja vidi, znaci odbra da reskira i vika ne mu smeta ako ja izdadam na drug. Mi praka poraka deka ke kasni,  radi malce sajtsiing vo Kopenhagen a na kraj  ne dojde na zakazano vreme. So sestrami pieme caj i se fativ za mojata magicna kutija, a za toa drugpat, i ete nekoj tropa na vrata. Ni na kraj pamet, italjanecot pokisnat kako glusec, davenik za slamka, eve go na vrata i moli za soba i bara spas. Dur stignal peski na moja adresa ingubil bagaz na aerodrom, ne smenil alista cela nedela i sega ljut i razocaran saka doma da se vrati, a uste nisto ne ni probal, ne ni videl. Zelba mu bese da isproba sreka vo tuga zemja, ama ognot mu se zgasna za nedela dena, radi okolnosti sto zivotot gi pusta da ne nauci nesto. Sestrami go ponudi so caj a on posle edna goltka, vide svetlo vo temninata i odma vika: "Ubaviot den se poznava po utroto", ke ostane dve nedeli, i ako brodovite si gi vide potonati. Mozda srekata ke mu se nasmevne a i ke ja izbanja gordosta pred roditelite i sestrata. Se mu se svrtelo na opacki i nisto od toa sto planiral ama koga go ispi cajot, ja dobi sobata, se istusira, i pozajmi corapi od mazmi, go gledam bleska, kupil spageti i ke pravi jadenje za site. Zarce se stvori i otide da go pravi testot i naednas se mu si cini kako sansa za srekata sto ja bara i se podseti zosto dosol, dobro e zarceto pusti plamen i evego sega doma kaj mene . Italjanec, ubav, fudbaler, diplomiran ekonom i se, se, naednas toa i jas go gledam a on go oseka i prodolzuva napred. Sto napravi italajanecot za da si go povrati zarceto? Kakva e ulogata na cajot ili sobata? Dali okolnosti mozat da ja gasat ognenata zelba? Od sto zavisi dali ognenata zelba ke se ugasi ili ne? 

No comments:

Post a Comment