Thursday, June 23, 2011

Djeladite pred drzavna bolnica

Prepoznaj go dobroto
Dvete nogi mi se vo edna cizma, a rabota i kaoticna situacija, furna nadvor, ni Dante Aligeri nema sansi, so krigovite na pekolot. Od se ke vi podelam samo eden od pazelite oti inace ke me udri kurslus, zatoa sto i zongler ne moze da ima poveke od 10 topki, a jas gi imav 100. E sega vaka, za da mi olesni resiv da zemam taxi, a niv gi ima na pretek i kako pustinski lesinari demnat zrtvi, e vakvi kako mene, so dusa vo nos, orientacija za nigde, sakam kazam neznam recam, daleku bilo i kolata mi ja odnesoa so pajak. E sega vaka, dodeka djeladite me brkaa, eden od niv mi zalici na normalen taxist, pa se odluciv kaj nego da se bapnam. Nemam videno vaka, djeladi, da brkaat nekogo sto ne e osuden na smrt, ama za tolku mi faka mozokot da svatam deka se po mojot novcanik. Ama i toa ne im e dosta, sakaat plenot od usta da mu go zemat na nivniot kolega, normalen taxist. E sega vaka, neznaes ni koja maka oni si ja imaat, se razbiram, pa duri i noz pod grlo, ama vakva preobrazba retko naogas, a parite se zaednicki delitel. Djeladite se preobrazuvaat vo lesinari, vo trkata na staorci i sto ti e pogolema potrebata, tolku poveke ke te oderat. No ako vo taa gomila go raspoznaete "normalnot", daleku ke stignete. Me odnese do doma, i ako bez erkondisen, starata Lada ja promenil za nova Skoda, so dodatok i mal milion karticki, raboti denonokno, da ne povredi nekoj. Vo sekoja zemja, gi ima istite problemi, toa go svativ ama nekoj se pretvara vo djelad a nekoj si ostanuva covek. Ognenata zelba na taxistot e da ostane covek i da ne povredi nikogo, imajki ja svojata nova Skoda. Se zadovoliv sto i pokraj nogite vo edna cizma go najdov praviot taxist. Dali ima djeladi vo sekojdnevniot zivot? I kako da se ostvari ognena zelba pokraj lesinarski i staorski finti? Moze, moze, treba da se prepoznae normalniot taxist.

"All the gold which is under or upon the earth is not enough to give in exchange for virtue (moral exellence)"- Platon

No comments:

Post a Comment