Saturday, June 11, 2011

Narcis, WC i predrasudi so rosé

Toj den istostena od rabota, veke nekolku nedeli, me vikna drugarka na after work, pa taka povlekov nekolkumina so mene. Na tocak, pa vo grad megu kremot, so rosé, kontrabas i cips vo torbata na edna  amerikanka. Se soociv so svojte predrasudi koga na edna zenska, vo drustvoto i go postaviv prasanjeto: "A sto raboti on?" Mislev na neziniot partner a ona samo uctivo me koregirase: "Ne, e on, tuku taa". Se mi bese po kef, no se cudev kako veke se "nacukav" od dve caski rosè. Ama aj ne za toa vise, tuku za imeto na tipot sto go vidov na edno intervju pred 5 god, i on bese vo drustvoto, Narcis. Jas ja gledam i mislam, kolku e ubava a taa mene mi vika deka imam ubavi crti. Telepatija ili sto e neznam...Vo dolgiot red, kako anakonda, cekav za da vlezam vo WC, pa vidov edna zenska, ista kako Cher. Sega promenivme mesto-polozba i mojata drugarka si najde decko, ama na prv pogled. Tipot se i raskaza, od razvod do ognena zelba za muzika. Nakratko receno, se slognaa eden kon drug, jadenjeto go zaboravija, a jas ke umrev od glad. Drugarkami nemase aber za trganje, iako veke pred nekolku saati, mi obeka lazanja od kokoska i domasen sos od patlidjani. Pa aj sea, ne misli na jadenje, koga tolku kreativno zvuci. Ostavivme se, pa so tocacite otidovme kaj i vecerata ni ja servira okolu polnok, a tipot sto go zapozna ne go vadese od usta a ni od glava. Pa normalno imav griza na sovest, sto gi prekinav na sred dialog. Ama, gladen covek, ziv gavol, sto da pravis? Da ne bev jas nemase da cue za ognenata zelba kon muzika, na tipot, sveganecot koj raboti vo Danska. A od druga strana, tuku sto ja izgubi sansata za ognena ljubov, bas taa vecer, zaradi mene. Tek koga go vozev tocakot nakaj doma, taa prekrasna letna nok, mi tekna deka pred da trgnam za after work, ispiv dve casi whiskey. Kako se osekate koga na nekogo mu ovozmozuvate palenje na ognena zelba a od druga strana pak moznosta za ponatamosno razvivanje na istata mu go gasite? Dali gladot ili drugi distrakcii sprecuvaat od fokus kon ogneni zelbi?

No comments:

Post a Comment