Saturday, June 4, 2011

Oficir, djentlamen i cipkasti gakicki

Svadba ili kako da kazam, nemam zborovi, mnogu specialna, kako da vi raskazam i kako da docaram nesto tolku ubavo i drugacie, razbiva monotonija do kraj. Ke probam. Taa e nad 60 godini i pred edna godina mi rece deka e dobra vesterka. Nesakase da pisuva so crveno penkalo, toa ne e dobro rece, oti nema pak da dojdam na ova mesto, daj mi druga boja. Vitka, plavooka vila Raviojla, imase pravo, mi dojde pak posle godina dena, no ovojpat da se venca vo mojata kuka, inace bivsa makedonska crkva (a toa e posebna istorija). Neziniot oficir i djentlamen, i izjavi ljubov za prv pat posle 40 godini, otkako neziniot prv soprug, zamina na onoj svet. Ima 75 godini ama zraci mladost, i, i, i, i, i se sto edna zena bi posakala. Kakvo loto dobiv, pa da sum svedok na ceremonijata so mazot moj, i kakvi gosti povikaa, samo unikati i toa retki. Pak ke moram da se napregnam oti e tesko, se ne moze da opise onaka kako se oseka...Nezinata vnuka, bez rodoteli, strelec, ogromno nasledstvo, srce ko pamuk, i samo se oni dvete, nemaat nikoj drug. Prijatel, niskicok ama penzioniran baletan koj seuste raboti i drzi do linija a i do sebe. Sinot na neziniot oficer i djentlamen e mnogu pomlada kopija od tatkoto, ama kloniran, so prekrasna zena, deca i ogromen brod koj plovi sekoj den. Megu drugite gosti i covekot sto go izgradi Turning Torzo vo Malme. Za singel devojki, tipot e seuste singel, zabaven, ima cilinder i bradicka. Se,se bese kako sto treba osem toa sto na sred ceremonija mi padna suknjata kako na skriena kamera...no drugpat za toa...Pokasno se sobraa okolu musaka i tarator i lizea prstinja vo makedonska kujna. Uz sladoled, jagotki, malini, borovnici, creski, izigraa tango, prozirno fstance i cipkasti beli gakicki, sto da vi kazam. Pa odamna nemam videno ovakva ognena zelba, izmegu eden par sto se poznavaat poveke od 40 godini.  Dali e nekogas kasno da se najde ognena zelba? I od kogo zavisi toa?

No comments:

Post a Comment