Thursday, June 30, 2011

Marsovci, dinji, kamenja i car Mides

Taksito na pat kon car Mides
Pred nekolku godini, prekrasno leto ama izgor ko sto znae da si bide, so taksi, nie dvete a i tatkoto odozgora, stignavme vo seloto i go najdovme covekot sto go baravme. Slusnavme za pesterskite kamenja i sakavme sami da se uverime, laga ili vistina covekot imase rabotilnica, pod vedro nebo, nevideni bikovi i pesocni satovi. Umetnikot odnosno elektricarot, ja sobral celata familija, od snai, tetki, bratucetki, do vnuci i sinovi, ama bez struja, lambite na srdacnost rabotea so polna para. Saka i prase da pece, da doceka gosti so ambicija, potencijal i so magareskite usi na car Mides da ja cujat vistinskata muzika na Apolon a umetnikot pretvara se so ke dopre vo zlato. Kamenja, kamenja, segde kamenja, pa kamenja i sto so toa, koga vakva umetnost i kreativnost nemam videno nigde. A za fantazija da ne pravime ni muabet, samo kakvi cudni prikaski slusnav od covekov, ne da ne mi se veruva nego me ispolnija so energija, pa i sega koga mi teknuva nemozam a da ne podelam makar nesto od niv. Ama i da ne e vistina, so ima toa vrska za 100 godini od denes? Pred da pocnam moram da spomnam deka kamenot mu e ognena zelba, a plamenot go vidov vo negovite oci, ama i vo kamenite lica na figurite sto gi napravil. Se tepa so marsovci vo pesterite kade sto gi naoga kamenjata, ziva surovina, pa gi preobrazuva vo Afroditi, Monte Zumi i na primer Janus Bifrons. Ima skriena tajna vo prikaskava, ama nema vrska so prikaskata, oti bas sega me podseti na nesto vazno. I neka go napravi istoto so toj sto cita. Gi frla marsovcite, lom gi pravi oti jade dinji a toa na mrs nema. Ne mu smeta nisto, i ke sraboti eden cel kamion so kamenja da nekoj toa go posaka. Mistika, matematika, logika, sve mi e jasno ama pak ispomesano, a i taksistot si odbra eden kamen, ne vrati nazad i site so po eden kamen. Svakam samo nesto, a daleku, daleku od porakata koja ovaja slucka ja nosese togas. Koj e spremen da se tepa so marsovci, radi kamenjata, ognenata zelba?

No comments:

Post a Comment